top of page
Er zijn nog geen tags.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

Woonkettingen.

Door het vele rondneuzen op internet (opzoek naar een ander interieur) zag ik overal leuke accessoires waaronder de "woonketting". Ik vind ze ontzettend leuk, het past overal bij, en het kleed net even wat meer aan. Je kan ze heel simpel zelf maken, het enige wat je nodig hebt is: een stuk touw en grote houten kralen . Ik heb zelf kralen gebruikt van 25mm en 20mm. Het is erg leuk om de kralen wat af te wisselen, je kan ook kiezen voor een kleurtje tussendoor.

Bij de Hema, kun je leuke knijpertjes kopen, 1,99. Ik heb zelf houten en metalen. Je kan bijvoorbeeld ook een slinger van kralen maken en tussendoor een knijper plaatsen met daaraan een leuke quote.

Ga ermee aan de slag!

11178309_1581515828779578_4656246318082039399_n.jpg

bottom of page