top of page
Er zijn nog geen tags.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

Bananen-notenbrood

Heerlijk als tussendoortje in de middag, bij een lekkere kop thee..

Ik wist niet goed wat ik ervan moest denken, bananen.. in brood... ??

Maar ik moest en zou het proberen het ziet er zo lekker uit op de plaatjes, dus aan de slag!

Als eerste verwarm je de oven voor op 180 graden. Klop 2 eieren los in een kom en prak de bananen tot een glad mengsel vervolgens voeg je hier de citroenrasp aan toe. De bloem ga je zeven en je voegt hier zout, kaneel, suiker en bakpoeder aan toe. Als laatste maak je de walnoten kapot, en vervolgens doe je alle ingredienten samen in 1 kom en roer je alles goed door elkaar. Nu kan je het mengsel in een cakeblik doen en voor 60 min. in de oven zetten!

3 rijpe bananen 2 eieren 250 gr bloem 180 gr suiker 1 tl bakpoeder 2 tl geraspte citroen- of sinaasappelschil 1 tl kaneel 1 tl zout 80 gr walnoten

Je kan altijd varieren met: cacao nibs of kokosrasp.

Na geproeft te hebben is het naar mijn mening een heerlijk tussendoortje, zelfs kinderen zijn er dol op!


bottom of page